ett sånt där hål

Jag sitter i ett hål, i skolan alltså. Det är ganska mysigt för datasalen är nästan helt tom och det är rätt långt kvar till nästa lektion. Har läst upp mig nu på Ella, Emma, Hannah och Lollos bloggar. "Läst upp mig", kan man verkligen säga så? Jag tycker iallafall blogg är ett hejdundrans fenomen och jag förstår helt och fullt den blogghysteri som uppkommit i vår tid, även om min hysteri är lite efterbliven. Nu är iallafall min mission att sprida min adress så många läser, för det är ju iallafall meningen med det hela. Men i alla väder har jag ju mina trogna läsare ;) Katching!

Är på ovanligt bra humör idag, på nått sätt. Igår på bakdagen dog jag nästan av fettöverdos, och jag satt i en garderob i en halvtimme utan att Emma och Henric märkte nått (vilken diss :P) försökte somna stående med det var inte så lätt. Men nu mår jag bättre.

Olle och Carina kanske kommer idag, whiio! :D Det blir kulis. Snart är det matte, mindre kulis med det går väl bra. Har egentligen ingenting mer att blogga om så...

Tjing i havreåkert, pipel//Carola
Henning2Doug Henning


Kommentarer
Postat av: Emsi

Elin din lushund. Vi dissade dig ICKE, vi trodde att du hade fastnat på toan. Pinsamt att springa och knacka på dörren och undra vad du sysslar med om du skulle bajsat eller nåt. Därfrör sa vi Let it be. Men till slut undrade vi nästan om du fått en hjärtattack och dött på stubben. Förstår du inte att vi var oroliga för dig?! :D
Skyl dig själv!

2006-04-28 @ 13:28:33
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0