Hej Henning!

Du kanske tror att detta är Doug Hennings blogg, men tyvärr är icke fallet så, ty han har lämnat oss i sorg och saknad! Men jag, Elin, är nog hans största fan :) Och det här är min blogg. :D
Har redan en blogg, som jag skriver i just nu, men jag tänker nog byta till den här inom kort. Tills dess tänker jag skriva i båda och se till att alla (som eventuellt läser min gamla blogg) hittar till den här istället, eftersom den är utomordentligt vacker, tack vare hjälp från Ella!

Så här kommer ni nu, om ni vill, att kunna läsa lite om allt möjligt mellan himmel och jord...

Hej då, Henning! Puss kram peace and love//Elin aka (Hiphop)Carola

Kommentarer
Postat av: ellöjs

ALLTSÅ VAD FINT

2006-04-25 @ 13:19:03
URL: http://slyrp.blogg.se
Postat av: Emma

Hemskt tokfint!! Älska Henning forevah

2006-04-25 @ 13:27:29
Postat av: Anna In Da Club

MYSSTUND VID ELINS BLOGG ALLA!!

har gömmer det sig en massa mysiga stunder mäktiga ord och en strålande framtid.
välkommen Elims (nya)blogg! den är uppskattad ^________________^

2006-04-28 @ 09:26:19
URL: http://maliceslyna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0