Första dagen i skolan och lite shopping

Idag var det då första dagen i skolan. Allting var lite spänt och pinsamt. Vem ska man hälsa på? Vad ska man säga..? Alltså, med klassen var det väl lugnt men alla andra. :P
Vi har två nya i vår klass: Agnes och Thea! Det känns prima, dom kommer passa in, lätt! :D Sen har vi alla de nya ettorna. Var av jag redan känner några, vilket känns tryggt. :) Dom är snälla och allt såntdär. Vi ska leka med dom på Onsdag förmiddag, coolich. Nej men jag tror det kommer bli en bra höst, ett bra år.. i allmänhet. Trivs så bra här i mitt rum.. och i skolan.. och i klassen. :)

Efter skolan åkte Hannah, EMma och jag ner på staden för att glo i lite affärer. Vi sprang i alla de vanliga.. inne på JC (host host, ja jag erkänner vi var där! :P) hittade jag ett långt svart-grå randigt linne, som jag köpte illa kvickt. Det var finis. Men sen mina damer och herrar när jag och Emma gick in på H&M igen för att kolla om vi missat nått så hittade jag min svarta klänning som jag letat efter så länge. Den är svart med grå små stjärnor på LOVELY! :D

Ja, det var denna dag. Just ja.. Sovjet Anthem på youtube.com var låten som alla sjöng idag. "Säg åt Swerki skelögd det är så det ska vara. Säg till han att Heidi är lik parabol. Hans far slog jämt sossar, det var en av båda.." and so on.. :D Gut baj!//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0