Första lektionen med eeeessss22222mmmmuuuu

Jajamensan, igår genomförde vi våran presentation under publikens skratt och små skrik av avsky och förfäran. Först vaggade vi in på ett långt led, monotont messande es2mu i dystra, mystiska stämmor. Sedan kom Affe in och deklarerade medan han höll ett smörpaket lyft över huvudet: "Esteternas smör, smält av kroppsvärme". Sedan sa han allas namn och NJUT (Typ: Ola NJUT) och stoppade in en stor sked med paketets innehåll i personens mun (medan alla messade Aooommm). När han gått laget runt skrek han: Glid i frid, mitt sällskap varav hela den messande massan som var Es2mu vaggade ut igen (och nu gick sången i dur). Ja, så var det.. Många i publiken ifrågasatte om det verkligen var smör i paketet, men det tänker jag inte avslöja.. även om de flesta vet sanningen ;)

Idag har vi haft Engelska, hurray, en lektion! :D Om hundra år har vi körsång B och Afro B.. hiey! Idag är det även bakdag. Hasta Luego//elin

Ps! SKOGIS JAG SAKNAR DIG! Ds!

Kommentarer
Postat av: Hannah samling av träd

Mår inte riktigt så fint som jag önskar att jag gör..

2006-08-24 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0