Hola amigos!

Idag har jag varit på musikskolan och övat lite saker för Katalonien med mina medresenärer. Bland annat fick vi öva spanska, inte det språk jag kan bäst direkt men jag överlever nog ändå. Alla kan ju engelska nuförtiden.. typ. ;)

Ska verkligen försöka packa klart allting snart. Typ om en halvtimme eller nått :P Har lagt alla kläder som jag ska ta med i högar inne på mitt rum så det är bara att stuva ner någonstans. Så det går nog snabbt. Säkert. Ska ju ta med allt liksom, så det är ju lugnt. :P

Åhhh, jag vill skriva musik. Men jag har liksom idétorka, eller allmänt ingen inspiration! Crap! Någon som känner igen sig?

Äh. Vilken meningslöst inlägg. Ibland händer inte mycket. :P Men träffen med gammla gänget igår var svinkul iallafall. Tacos och sen såg vi två väldigt seriösa filmer: "Eternal sunshine of a spotless mind" och "Walk the Line". Det var myselipys. Men men.. Hasta Luega, chio! //ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0