Lek och skoj

Ja, idag har VI de heliga musiktvåorna lekt med ettorna. Det var kul. Först gjorde vi en namnring, och JAG var sist och sa allas namn (utan att säga fel, go me:P) Sen lekte vi Tamagotchi, den japanska versionen av evolution. :) och seeeeen lekte vi lappleken (inte leken från lappland utan leken med lappar) och så även leken med det vulgära namnet fotknull (det är INTE jag som hittat på det).
Ettorna var rätt entusiastiska ändå måste jag säga.. :P Dom lekte och stojade.. typ eller nått. ;P Nej men det var trevligt.

Snart är det presentation i cafeterian. Då kan jag avslöja att vi i min klass har förberett något som innehåller mässande och smör. Tro det eller ej, ;P

Vi hörs.... byyye

Kommentarer
Postat av: Linda .

hej söt. du, vet du vad jag såg på stan idag?
4 st randiga tröjor ala johan&Simon.

måste ha en.

2006-08-23 @ 18:03:50
Postat av: Mia

Ursäkta Elin, men vad går fotknull ut på? xD

2006-08-28 @ 19:34:46
Postat av: *******

vad går fotknull ut på =S

2007-04-04 @ 22:13:05
Postat av: Anonym

fotknull hmm är det det som jag tror?

2007-04-04 @ 22:13:41
Postat av: Anonym

eh jag sökte just på fotknull här på nätet för att jag inte kom på hur den gick till.... kan inte du maila mej reglerna: [email protected]
tack på förhand

2008-04-18 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0