Thank you day for going away

Ja, denna dag hade kanske slutat lyckligt om inte mina nyklar hade försvunnit i skolan. Gaaaah! Jag vet på vilka ställen den skulle kunna vara, men när jag insåg att de var borta var skolan redan slut, klassrummen låsta och alla hade gått hem. Men jag hoppas på morgonen. I hope. (Aarrgghmmoooorrrr, dumma nycklar)

Men men, kören och afron var kul. Man ska inte klaga.. det var väldigt dålig luft i musiksalen och det åskade. Usch. Gillar inte åska, det är läskigt! Men men.. :) Den dåliga lufen och åskan gjorde mig lite (och sådär. Efter skolan åkte vi till Robert och Henric och bakade vaniljbullar, dom blev rätt goda faktiskt :) Men nu, fyra vaniljbullar senare och med magont önskar jag nästan att det inte varit så. Huuu.. är så trött. Måste fixa alla lärares underskrifter till min ledighet också.. Det är ju snart dags för Katalonien. Hiey.

GOD NATT!!

(Önskar jag kunde fixa så du kände dig trygg och så du kunde vara glad. Jag tycker om dig så mycket och jag försöker så gott jag kan. Det är du, jag, chai, studsmattor, klädkataloger och långa nattsamtal. Glöm aldrig det.)


Kommentarer
Postat av: Linda .

elin.jag saknar dig. jag är lite förvirrad.

2006-08-25 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0