Uppackat och klart!

Tjobre vänner och fiender. Sitter här i mitt rum i Falun, äntligen. Allt är uppackat och klart och nu är det bara att njuta av att vara tillbaka. Lilla Henning (min gamla silvriga pensionärslaptop) står här på skrivbordet och verkar ovanligt pigg (kanske är det flytten ut ur garderoben i Malung som piggade upp). :)

Ja, sannerligen, även fast jag inte har bredband till gamla Henning så fungerar det fint. Jag kan blogga från rummet och det är sanna mina ord en lyx. Kanske en dag jag har en snabb dator och Henning får gå i pension på riktigt, men den dagen har inte kommit än. :P

Nej vet ni vad, nog om detta. Vi hörs och ses, i stan! :) Och som Jonas skulle ha sagt, Hångel och Tafs/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda .

men elin. hångel och tafs? lite vulgärt tycker jag.
eller. hmm.

kom din kamera fram säkert?

2006-08-19 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0