Varför då?

På veckorevyn.com kan man nu starta en egen blogg, som ser ut som ebba von sydows, men vad är egentligen meningen med det? Det är väl mycket roligare att göra en blogg.se och göra den personlig med bilder och bakgrund och allt sånt. Eller? Äh, jag fattar inte grejen.

Jag borde vara social. Men jag orkar inte.. vill inte åka hem heller. Scitzofren? (kan inte ens stava det.)

Later mater /elin

ps! lollo sa att jag ser ut som pippi idag. kommer aldrig ifrån det där. minns såväl högstadiet då mina killkompisar gav mig smeknamnet : "Pippa Långsamt" för dom tyckte jag såg ut som pippi. Men whataheck, jag gillar pippi så jag tar det som en komplimang! ds!

Kommentarer
Postat av: Linda .

åh elin. vad jag älskar dig!!
och , att bli kallad pippi är lätt en komplimang. tro inget annat.

2006-08-22 @ 17:22:36
Postat av: Hannah

Tycker du är mer lik, Ehm...

Aja.. WHATEVER!

PUSSPUSS

2006-08-22 @ 19:29:43
URL: http://hannnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0