You make me smile with my heart

sufjancheer

Det finns så mycket här i världen som tål att tänkas på. Jag tänker nog rätt mycket mer än andra kanske tror. Eller jag vet inte.. kanske jag verkar som någon som tänker mycket. Och allt som jag inte tänker på drömmer jag om. Mitt undermedvetna säger mycket om mina tankar, liksom. Kommer ofta ihåg hela mina drömmar också.. kan liksom komma ihåg om jag tänker lite. Det är inte alltid så kul. Drömmer om saker jag lagt bakom mig, saker jag slutat bry mig om. (Sluta att röra upp mina minnen som när man rör upp sanden på sjöbottnen. Vattnet blir grummligt och det går inte att simma under vattnet. Jag gillar att simma under vattnet). Hallå metafor.
Lyssar på Miss the Point och väntar bara på att Emma och Hannah ska sluta så vi kan åka hem till Hannah och laga quornfärs :) Färs.. vilket fint ord egentligen.
Sufjan är fin, Sufjan är bra.

(flummade verkligen iväg där. kändes lite pretto. men vattafok!)



Kommentarer
Postat av: AGNESEN

ELIN! Din blogg är också ursnygg och jag blir så glad när jag ser Henning :) (och vetdu, jag har ett fetingbra cyklop du kan få låna när du ska simma under vattnet!) PUSS!

2006-08-29 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0