Nejmen vad ser man?

ebba                =           
Bortse från faktumet att jag bloggat en bild på Miss von Sydow och hennes lilla systerdotter och se vad hon har på sig!!! MIN klänning! Kommer jag nu framstå som någonsorts Ebba lookalike!??? Ve och fasa! Men ändå, jag får se det som ett tecken på att den är helt rätt på alla sett. ;) Den är snyggare på mig, iallafall ;) Hahahhaha!

Igår var vi med släktis i mormors hus och spelade spel och åt julmat. NICE! Idag hade min familj aka Familjen von Trapp en liten konsert i mormors matsal på hennes hem. Min mormor är verkligen hemskt rolig, hennes förlamade hand kallar hon för Lilleman. Det låter himlans kul när hon säger: "Ge mig Lillemans kudde", det är alltså kudden som hon lägger handen på. :) God jul/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0