Försökte komma på en bra rubrik men kom inte på någon

Idag var det då återigen måndag, känns som om det var måndag alldeles nyss? Oj, vad veckorna går. Helt plötsligt är det sista veckan på jobbet. Denna efterlängtade vecka. :) Jissesamalia, på Onsdag är det Bingsjö och på torsdag: James&Jojje på Rättviksparken!! OMG!!! (Ella, this will be a special day in our lives).

Kommer ändå sakna jobbet lite grann, den där garantin på sysselsättning, socialtumgänge, utomhusvistelse och pengar pengar pengar. Höll nästan på att impulsköpa the mobil of my dreams idag (den som jag ska köpa direkt jag får resten av lönen), men jag hejdade mig. Skulle haft typ hundra spänn kvar på kontot då, så det kanske inte vore så smart om jag nu inte får nåmer pengar förrän efter db-veckan! Dessutom hade jag verkligen inte kunnat åka på Fred och Kärlek (om jag nu ska det.) Tur att jag hejdade mig.. :)

Undrar vad man ska laga för mat idag? Funderar på en qorn-gryta med curry och ris. Mjölkfri kladdkaka till efterätt med mjölkfri vaniljsås. Oj va gott det lät. Hoppas jag orkar göra det också. Middag för en, beställd! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0