I scream you scream we all scream for icecream

Ohhh nooo! Jag har BRUTIT mitt mjölk-uppehåll. Jag åt idag majonäs på mina fiskpinnar, utan att tänka efter. Sen kom jag på, efter jag ätit 2/3 att det antagligen är mjölk i majonäs. Och det var det, mjölkpulver. Ajsing. Men egentligen spelar det väl inte så stor roll? Jag har provat i nääästan 4 veckor utan resultat. Ehe. Så jag borde väl helt enkelt kunna sluta nu? I miss milk!!! Just nu känns det väääldigt jobbigt att prova glutenfritt också.. det känns inte som om det är det liksom. Det känns bara meningslöst. Men men.. man ska aldrig säga aldrig. hm. Tänker inte börja med det förrän skolan börjar, iallafall.

Idag var det outhärdligt varmt i rabatterna vill jag lova.. usch det var så man fick huvudvärk och bara ville lägga sig ner och .. sova. :) Men imorn ska jag bara jobba HALV dag sen är det Bingsjö! Hiiieeey! :D

Torsdag: James och Jojje! It's really close now... Gosh!

Jajajaja...
Live's a garden. Dig it!



Kommentarer
Postat av: Emma

Fy skulle man kunna säga. Men det gör jag ej ty jag beskyller dig icke för detta lilla snedsprång!

2006-07-06 @ 15:38:36
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0