Jag måste bara få hylla...

Tim Burton!! Denne mästare som skapat: Nightmare before Christmas, Corps Bride, Big Fish (bara för att nämna några).
Jag kände för att hylla honom idag, för jag tittade på Big Fish och den är väldigt bra. En sån där sorglig film som ändå är sådär fin och rolig så man slår av med en varm känsla i magen. Tim Burton lyckas liksom förena saga med fakta.. magi med förnuft.. tårar med skratt. Vad kan man säga? Han är ett geni och han gör att man tror på såväl magins som sagans kraft. Jag gillar sånt. Har väl alltid varit lite utav en "sago-freak".., eller man ska säga.

Dagens hyllning alltså: Tim Burton!

Kommentarer
Postat av: Liz

tim burton är verkligen grym:) jag såg corpse bride häromdagen å jag måste bara säga att den är underbar!! såsom Charlie and the Chocolate Factory å edward scissorhands, dom är sjuuukt bra!!!javisst, imorn gäller det, så vi får väl se om du vågar bo här (hmm..har fortfarande inte frågat,,ska göra det ikväll, dom är borta..)
pussis

2006-07-12 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0