Nybakat wienerbröd, lite regn, jonglering och Nobrakos

Ja, det kan summera min resa till Dala-Järna, mostely. Det var såååft, så att säga. Jag och Henkeman hälsade på deras stuga och gick ut på en udde. Jag, Hänke, Råbban och David (aka Schusinen) hängde i Henrics vardagsrum och jonglerade, lyssna på musik, spelade musik och henric skrämde livet ur mig med den läskiga masken.. som han skrämt de flesta med. Uuuusch, men jag kan erkänna att den är bra om man vill skrämmas. Precis när jag och Råbärt höll på att dö av trötthet drog vi till Svanbergs, de hade inga munkar men vi köpte 8 nybakade och rykande färska wienerbröd, men det var gott må jag säga. Emaus är ett mysigt place, det kan inte förnekas. :)

På väg hem träffade jag Andreas, Dott och Hanna från konfan! OMG, vilken tajming! Det var skitkul!! :D Jag skickade ett litet brev (på en tom naturgodispåse) till Johan, Marc och Therese som också ska vara faddrar på lägret där uppe som börjar snart. Åhh, jag vill också vara fadder, men my time will come. :)

Det var det. Buss och kran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0