Sommarstugeblogg

Hej svej i solen.
Sitter och bloggar vid det stora träbordet i Ensen, vår sommarstuga. Imorse sprang jag uppe på åsarna och det var jättevackert. :) Sen tog jag ett dopp i sjön och det var jättevarmt och alldeles spegelblankt. Det är sommar.
Har solat idag på bryggan och fått JÄTTEMYCKE färg. Sånt gillar jag. Man sätter sig i solstolen och läser lite bok och heltplötsligt har man fått en massa färg. :) Sen tar man ett dopp i det blå. Svensk sommaridyll, eller hur?
Denna vecka är det Classic Car Week i Rättvik, så det bli ut och kolla på cruising på Tisdag, inte det roligaste jag vet så kanske. Men det är ju roligt med en massa folk och sånt.

Snart är det Frizon! HIEY! :D

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0