did you give the world some love today babe?

Idag regnade det EFTER jobbet, för omväxlings skull. Mycket bra! Håller på att kunna jonglera nu, faktiskt! Jonas på jobbet lär mig och jag övar på rasterna, det sker framsteg! Jag lovar! Jag tänker kunna riktigt, och ett och annat trick, när min jobbtid är slut! :D

Har idag varit på övningskörningskurs och nu är allting klart. Om någon vecka eller så kommer beviset och då ska jag och pappa åka till brandstationsparkeringen och köra lite för första gången. Sen ska jag ta en körlektion på körskolan med förälder i baksätet och sen ska jag mängdträna! (I've got koll här). Vi skrev också in mig på körskolan och jag fick alla teoriböcker och allt (på köpet). Sen kom vi fram till att jag ska ta en intensivkurs i samband med min artonårsdag. Yeah! Känns ju som om det är körkort nästa här direkt! :D

Skulle ju till transtrand idag men pappa är sjuk så det blev inget. buhu... :'( Men men...

Imorn är det jobb igen och sen direkt iväg till Säter för konsert med Gränslöst! Wohoo! :D

Kommentarer
Postat av: Liz

Go jonglering och bilåkning!! två saker som jag vill kunna men som är dock så svårt.. kan nog inte vara med ikväll i kyrkan - hade massor med feber igår, men idag är det bra (?!) men jag vill inte ha tillbaka det..mamma förbjuder mig.
Lycka till och hälsa!!
Pussis

2006-06-22 @ 13:11:36
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0