Hade inte tänkt blogga idag men..

jag såg att fem datorer öppnat min blogg idag, och då kändes det som synd och skam att inte ge dessa fem små stackare något nytt att läsa. Det gäller att hålla sig fräsch, som lodisen sa.
Egentligen vet jag ju inte vad dessa fem okända individer förväntade sig att finna på denna orange/gula sida, denna lilla bubbla av elinhet i den oändliga cyberrymden. Kanske något intressant, något spännande, något galet eller bara lite skvaller. Sorry, inget sådant att komma med idag. Nej, idag har jag nämligen inte åstakommit mer än att jag varit på Skinnarspelet! Detta eminenta skådespel i två akter, som jag en gång haft äran att medverka i. Det var kul, som vanligt! :D

Jag trivs med min nya frilla som idag fått sällskap av min egenvirkade basker. :) De trivs redan med varandra. Eventuellt tillkommer det en bild på den duon senare ikväll, so tune back! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hollywood nästa?!:)

2006-06-25 @ 21:10:34
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag vill också ha en elinvirkad basker!

2006-06-26 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0