Merci my little way of saying thanks

Tänk vilka vänner man har egentligen. Dom finns där, alltid, i alla situationer.. och stöttar en och hjälper en med alla ens problem. Man blir lycklig i själen. Med sådana vänner så behöver man inte vara "miss perfect" i alla situationer, men får vara svag ibland. För då har man sina vänner som håller en under armarna, pratar vänligt med en och hjälper en att andas. Man kan känna sig trygg. Och när någon behöver mig, så finns jag där. Man ska finnas för sina vänner! Så, jag vill tillägna denna tanke till ALLA mina vänner! Speciellt till Liz, Hannah, Emma, Henric, Robert och Arvid denna gång.. Det finns många fler, självlklart! Ojojoj! Men dessa förtjänar ett särskilt tack idag! Så jag vill säga JAG ÄLSKAR ER! Jag älskar alla mina vänner! Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Liz

Du är heskt bra du med:)!!Hoppas de blev bra..det är ju självklart att man ställer upp, det är väl det man har vänner för, både att "ta hand" om och "tas hand om"! eller ja,du fattar nog.

PUSS!!

2006-06-04 @ 19:21:25
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: Anonym

HEMSKT BRA menar jag ju:P!

2006-06-04 @ 19:21:59
Postat av: Hannah

Du är bäst. Blir rörd!!
Tack för att jag har dig!

2006-06-04 @ 20:59:03
Postat av: eella

2006-06-04 @ 21:03:46
URL: http://slyrp.blogg.se/
Postat av: eella

vafan, man får inte göra fula fjortishjärtan här. du får tänka dig ett..

HJÄRTAAA

2006-06-04 @ 21:05:01
URL: http://slyrp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0