Mondaymorning came to soon, it's entering my forgotten room

simsbubblor

Märkte att jag bloggar en massa bilder den senaste tiden här... först var det bara text text text och sen BANG så satte jag in hela bildkavalleriet och smällde på med en massa bilder. Så, varför sluta med bilder? Det är ju fint! :D Detta är en bild från Sims2, hon blåser bubblor som du kanske ser.. :) Tyckte det var lite fint sådär på en sommardag som denna. Jag har jobbat idag. Måndag, inte alltid så kul! Men allt hade väl varit frid och fröjd om det inte vore för några jobbiga tankar och nån jvla tant/gubbe som ringde och klagade på oss att vi inte jobbade fast vi jobbade (!!) 
Har förövrigt druckigt en mycket god jordgubbssmoothie (recept: färska jordgubbar och havredryck från ICA gott liv. Kör i mixer. Häll upp. Njut. Made by Pappa Lars), läst veckorevyn och skjutit pilbåge (petter hade byggt en). Livet kan vara händelserikt ibland.. Jag undrar om det är något bra man borde se på TV idag..? Synd att inte Grey's går på sommaren. Kul program. Kom plötsligt på mig själv med att sakna Ally McBeal, det var ett fint program det.

Dagens lifesavers i rabatten:

Stevie W               Maria Mena        DrB                    Damien

Kommentarer
Postat av: Liz

Ally McBeal var verkligen ett finfint program, jag kunde sitta å skratta i timtal!!

2006-06-26 @ 20:11:54
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: e

deltaaa! jag är på att blogga james&jojje bilder. man kanske kan ta 365 stycken olika så blirdet inte fullt så tjatigt?

2006-06-26 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0