Music is the soundtracks of our lives

Cabarérep, 80-talsfredsmusik, fiol, bergravning, sommarjobb, flytta... Ungefär det som händer inom den närmaste framtiden. Ja, sannerligen. Skönt med sommarlov nu! Alla börjar bli lite trötta på allt med skolan, klassen och allt såntdär. Låt oss säga att sommarlovet ligger precis rätt i tiden. Alla har dessutom blivit förskylda, så det är tur att alla snart är lediga och kan ligga hemma och ta igen sig lite!

Jag är ganska nöjd med allt, trots allt. Alla är lite trötta, men egentligen inte jag. Jag ser varken framåt eller bakåt.. Jag bara lever just nu. Denna sekund. Och jag är ganska nöjd med det faktiskt. Men humöret går upp och ned, liksom allt annat. Kanske är jag sur nästa sekund, kanske trött, kanske arg, kanske snäll, kanske dum. Kanske är jag som jag är nu.. nöjd. Nollställd. Lite apatisk. Men ändå på bra humör.

Ja, sannerligen är det inte så.

Kommentarer
Postat av: Linda .

Elin. du är fin - och visst kommer sommarlovet oerhört lägligt.

2006-06-07 @ 17:57:13
Postat av: Liz

du har då helt rätt - man ska leva i nuet! de ska verkligen bli skönt med lite lov så man får ta det lite lugnt och just leva i nuet:)!
pussis

2006-06-07 @ 19:27:05
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0