Regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn regn

Regn regn regn. Sen jag vaknade, tills nu. Regn. Och minsann fick vi vara ute ändå.. jag skakade, jag frös och jag var blöt. Usch.. Inte bra dag. Hade brytit ihop helt om det inte var för mina och Malins dåliga skämt. (Jenniii deet är maaat. Köööttbuuullllar!!!). Så, kampen den går vidare... Vi funderade ett tag på att göra REVOLUTION! Men vi vågade inte.. :P (Gaah dom har gjort om lite grejer på blogg.se, blandannat grafen. Det var bätter förr!!)

Fader BinLadin Fader BinLadin
fyra flygplan hade BinLadin
å dom flög å flög
å dom flög å flög
å sen gjorde dom såhär:
höger torn
vänster torn
pentagon
en åker i pennsylvania!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0