Tyck synd om mig idag

Idag tycker jag synd om mig själv. Får man verkligen tycka synd om sig själv? Är det inte mening att ANDRA ska tycka synd om en? Men om ingen tycker synd om en och man ändå känner att det är synd om en måste man inte tycka synd om sig själv då?
Nu kanske ni undrar varför jag tycker synd om mig själv... det är för att jag känner mig misslyckad idag. Fick veta att min nationella i matte inte gick speciellt bra, det kändes inte så bra faktiskt. Det påverkade inte mitt slutbetyg, men det kändes ändå dumt.. Sunken var besviken, och jag också. Usch.
Sen är det väl både ditt och datt som spelar in som gör att allt känns lite grått idag. Men men.. Snart är det iallafall afro. Det blir, förhoppningsvis, roligare än början på denna dag. Sedan är det spelning med Gränslöst på torget, som invigning på Falukalaset. Det blir förhoppningsvis kul det också.
Idag är det bakdag, och det ser ut som om vi kommer bli en del folk. Det blir kul :)

Men just nu... usch! Jag vill sörja mina misstag och mina förluster. Buhu!

Kommentarer
Postat av: Liz

man får faktiskt tycka synd om sig själv. tycker jag. bara det inte går överstyr, vilket jag inte tycker att det har gjort hos dig:)! jag tycker att det har vart en fin dag idag, hoppas din dag blir bättre.. jag är så glad idag, på min födelsedag när jag har mina fina vänner runt omkring mig, bättre än alla presenter i hela världen:D!!

PUSSIS:D

2006-06-01 @ 22:59:40
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: Linda .

klart du får tycka synd om dig själv.

2006-06-04 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0