Gränslöst med gratis fika! :)

Idag var jag i skolan! yeeeeiiieee! :D Jag hade min sista fiollektion med Sigurd och musikteori. Sedan bar det av till en liten dansshow med danstrean på UC. Så jag hade bara två lektioner. Lämnade iallafall in min historia till Fredrik, vilket var det som jag kände att jag var tvungen att göra. Så nu är det över, pust och puh! :) Efter den lilla dansshowen sprang jag, Emma och Hannah en liten snabbvända kring stan. Vi letade dels efter en liten hemlis.. :) och sen lite andra pryls. Det finns en hemskt fin väska på Lindex som jag är helt förälskad i och jag är dessvärre olyckligt kär för jag har inte råd med de 299 kr som den kostar! Buuäähh (ytligheter igen. låter lite som en modeblogg snart det här? ve och fasa). Väskor är min stora passion (pension) Vill ha vill ha vill ha.. förlåt. (hahahahha).
Sedan bar det av tillbaka till UC för spelning med Gränslöst, inte det mesta tighta jag varit med om men det var fruktasvärt kul som vanligt. Världens ös, må jag säga! :) Och efter det, gränslöst med gratis fika i kafeterian! LYCKA !

Imorgon bär det av till Sthlm för min del och party party med mina vänner från konfan! Vi ska kampa, yeeey! Måste bara kontakta någon och säga att jag kommer lite senare till samlingen!!! Ahhh, kommer inte kunna hitta någonstans själv. Men dom kan säkert vänta en kvart!

Ojojoj, pengarna tickar iväg. Dags att avsluta detta inlägget för jag måste kolla upp när tåget går imorgon. Hoppas detta lilla modem inte kostar skjortan... Iiiik! Pussss//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0