Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leva då!

Imorse tog jag en liten jogging/powerwalk tur runt mitt lilla näjborhooodah! Det var ytterst trevligt då solen höll på att gå upp och det var lagom svalt i luften. Första låten som började spelas på min lilla iPod vad Gloryhole, hahahha, då skrattade jag lite för mig själv och sprurtade vidare i den friska vårluften, aaah! :D

Bra början på dagen, måste jag säga. Jag och Emma kom en minut sent till nationella provet i Engelska, idag var den Reading and Reacting, snart om typ 45 minuter är det Listening and Reacting, eller vad det heter. Jag tar det på svenska, vi har gjort läsförståelse nyss och snart är det dags för hörförståelse. Det gick nog bra på det första här..

Upptäckte en pinsam grej nyss, hehehehe. Men det är nog inte sant? Eller.. ? heheheh.. nej det är det nog inte. hoihoh!

Idag är det fredag! Denna hyllade dag, dagen då helgen börjar. Oh happy day! :) Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då. Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör. Hurra!! :D

Älska Henning//Le petite fille qui s'appelle Elin!


Kommentarer
Postat av: AGNÄS

ÅH! "Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då. Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör."
Nu blev jag glad! Den låten sjöng man ju på dagis!
:D Oj, vad glad jag blev!

2006-05-06 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0