tårta och joni mitchell

Nu har vi spelat klart alla Johnsody in Tan konserterna, det var kul :) Det gick bra också, han är så duktig den där Jonatan. Alla andra som spelade/sjöng var också duktiga, såklart! Skolan bjöd på pizza mellan konserterna, det är lyx! Ojojojoj..! Det kändes väldigt bra då jag just precis innan kollat mitt konto och sett att mamma hittat 300 pengar till mig! Så nu är jag inte riktigt lika pank längre som jag var innan.. Mycket bra dag detta, ur en ekonomisk synvinkel. Efter konserten här på kvällen var det efterfest med tårta och allt! :D Det var najs. Men den där pizzan hade redan tagit all plats i min mage så tårtan fick knappt plats.

Har fått "Blue" med Joni Mitchell idag av Ella, wooho! :) Sitter och lyssnar på den. Helt underbart, ojojojoj! Ich lieber Joni Mitchell, with my heart and soul. Har idag också satt Sufjan som bakgrund på min lilla dator. Det är trevligt att se hans välsvarvade ansikte när man slår på datorn! :)

Livet är lite orättvist ibland, det är visst mitt öde att leva med en rik människa vid min sida! Emma kommer verkligen tjäna asmyckte penningar i sommar, ska inte säga hur mycket, men hon kommer tjäna nästan dubbelt så mycket som jag! Varför? Jo för att hon turligt nog blev född i maj (och jobbar en vecka mer)! Nej sannerligen, att vara pank är mitt öde. Jag blev helt enkelt född i fel månad. Jag kommer få leva med att se på när Emma shoppar loss.. Själv får jag helt enkelt fortsätta att leva mitt liv i hippiestyle, men mycket liten betoning på matriella ting.. typ! (Försöker muntra upp mig själv här.) Money isn't all! Liksom..

Äh. godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vi kan vara fattiga tillsammans, Vi två.
Men visst är det jobbigt emma får både pengarna och männen. Och vi får sitta där ensamma, kalla, utan kläder och skor. Med skabbiga frisyrer och blåsor på fotsulorna.
Men det kan faktsikt vara trevligt det med Elin lilla.
För vi ahr ju varandra:D

2006-06-01 @ 09:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0