Det Femte Elementet

I morse kollade jag på Femte Elementet, en science fiction film som enligt mig och min pappa är den bästa science fiction filmen av dom alla! Den har action, snygga miljöer, bra musik, snygga kläder, humor och kärlek. Vad mer kan man begära? Huvudrollen innehavs av Bruce Willis, ganska ung.. och het ! :)

Kläderna är gjorda av Jean-Paul Gaultier, och fullkomligt klockrena om jag får säga min mening. Speciellt LeeLoos kläder (se nedan), lite speciella kanske, men helgrymma! :) Sen har vi också Divan (Plavalaguna, den blå på bilden). Helskumt, men grymt snyggt. :) I höst/vinter är ledmärkena i hans haute couture kollektion: päls, stickat, svart, strikt och elegant. Heja heja vilken hjälte! :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

wowowoooo MODEBLOGG!:D

2006-11-02 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0