Marängswiiissssch!

I onsdags hade jag födelsedags-glöggkväll-med-lost! :D Det var fint. Först åt jag, Emma, Henric, Robert och Keso middag. Mammas pasta och tonfisk med purjo, blev bra tycker jag! :) Sen så kom Hannah, Agnes och Anna. Jag lyckades skrämma Keso genom att gömma mig på mitt geniala gömställe! :D Det var också roligt. Vi drack glögg och åt choklad. När Agnes kom lurade dom mig att gömma mig i skåpet och sedan låtsades Agnes leta medan dom gjorde en marängswissssch i rasande fart och jag anade ingenting. Det var roligt!!!!!

Sen såg vi LOST och jag kan säga att det var en hemskt fin kväll! Idag ska jag åka hem till Malung. Vi ses, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0