Mina fina röda skor!

Idag gick jag in på Wedins och kom ut igen med ett par skinande röda klacklackskor (se förra inlägget) och en bedårande röd portmonäväska! Jag försökte lägga ut bilder här men Henning klarar verkligen inte av det. Men jag är iallafall hemskt lycklig för mina nya skor! :) Kanske lägger ut bilder imorn istället, om jag lyckas med det dvs.

Skulle gå på Hasse Ö:s pass på friskis idag, men lyckades glömma mina skor i cykelkorgen på busshållsplatsen, så det var bara att hoppa av bussen och på nästa tillbaka igen. När jag väl kom fram med skor och allt så var passet nästan slut, så jag fick bara gå på yogan. Men det gick inte så bra det heller, för jag kunde inte alls slappna av. Men men. nu ska jag sussa sött och drömma om röda skor och andra fina saker. Godnatt/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0