Det är fint att få en kappa, det är finare att få två

Idag åt jag och Hannah rostade mackor, sen åkte jag hem till Malung. Det har varit en fin dag, jag är ensam hemma med Mamma och Pappa. :) Dom var så glada att jag kom hem, igår hade dom gjort fin middag och satt och väntade på att jag skulle komma hem. Sen kom mamma ihåg: "Vääänta, jag minns nått nu om att hon skulle komma hem på Lördagen", så dom ringde mig (utan att säga nått om middagen) och jag kunde höra i telefonen att Pappa var besviken. Hååwww. Men de var glada idag när jag kom hem! :D Jag och pappa har övningskört i Audin! ;D

Jag har fått två superfina kappor av mamma. Sådana kappor som mamma har köpt för att de är urfina (ganska dyra kappor) och sen insett att hon inte kan ha dom. Sedan har hon dåligt samvete för dom, sedan frågar hon om jag vill prova dom. De passar perfekt och jag får dom. Jag blir glad, hon blir glad. Win win situation! Den ena kappan är en beige trenchcoatliknande skapelse med jättefina turkosa detaljer och jättefint turkost foder. Den andra är en vinterkappa i typ tweed tror jag (full koll, or not), även den turkos. Himmla fin! :D

(I can undestand your disapointment. I agree with you. I'm disapointed too)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0