Bara en såndär söndag..

Söndagar är den där dagen då man tar sig i kragen och packar upp (vilket man borde gjort tidigare), städar och tvättar. Har även diskat. Heja heja! :) Det känns så bra när man gjort det. Sedan drabbades jag av den vanliga "söndagstristessen". Då tänkte jag först virka klart en mössa jag börjat på men sedan tog garnet slut, innan den ens var halvfärdig. Så jag repade upp och började på ett par handledsvärmare istället. Sen tröttnade jag. :P Då skrev jag en önskelista, fast jag inte fyller år än på ett tag. Hehe. Nu bloggar jag för att jag liksom inte har något annat att göra.

Dagens middag blev ett konstigt påhittat recept byggt på Elin och Emmas klassiska: wook+räkor+matlagninsgrädde med past recept. Bara att jag hällde i en massa avocado. Det ända som egentligen hände då var att det blev grönt. Det smakade inte så mycket. Men det var kreativt. :P

Ikväll är det chockladcappuccino och Sjönheten&Odjuret som gäller. Valet är idag. Undrar vilka som vinner? Tål att tänkas på. Lev väl /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0