Buenas Nochés Sverige

elinoise

Hehehe, se vad min lillebror har gjort. :) Han är ju rätt fixig han. :) Nu ska jag gå och lägga mig, packningen är klar.. förutom det som man lägger i precis innan man går. Jag ska verkligen åka till Spanien imorn.. verkligen flyga genom hela europa. Verkligen, för första gången, vara nära medelhavet. Ojoj.. För en så pass oberest tjej som jag så är det rätt stort, faktiskt. Väldigt bra att jag kan alla spanska jag behöver: "Qué? No sé...." (= Va? Jag vet inte..). Bra va? :D Goodbye Sweden, Buenas Nochés.//E


Kommentarer
Postat av: agne mange

maah! din bror är snitsig :D
nu har vi värsta hålet och ni är i spanien! maah! jag vill med! ha det super och spela så fingrarna blöder. PUSSIS.

2006-09-05 @ 13:17:26
Postat av: Linda .

jag är med oberest. var första gången i somras när jag var i frankrike o tyskland (:

2006-09-05 @ 20:11:29
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: e

ÅÅÅH himla fint!!!

2006-09-06 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0