Elin dissar: rött kött, FFS!

Jag ska nu berätta historien som fått namnet: "Elins köttupplevelse". Det var hemskt, och såhär gick det till. Es2mu och resten av skolan skulle se filmen "Don't drink and drive", medan vi väntade på att se filmen satt vi i cafeterian och väntade. Henric ville att jag skulle följa med och kolla på "djungeln". Inne på hotell och resturang finns det nämligen två rum med stolar och bänkar. Där har dom dekorerat med en massa palmer och saker så det ser ut som en riktig djungel. Detta är mäkta coolt. Jag sa dock först att jag inte orkade. Men tio minuter innan vi skulle gå in i aulan så tog nyfikenheten överhanden och jag sa till Henric: "Jag skulle bra gärna vilja se den där djungeln alltså..."
Henric: "JA! Då springer vi!"
Och iväg sprang vi. Vi gick in genom dörrarna och försökte se ut som om vi hörde hemma där inne bland alla kockar. Djungeln var häftig. När jag gick runt där kollade jag in genom ett av fönstrena in till köken och DÅ hände det! På bordet låg en halv gris, STYCKAD! Och brevid låg en massa stora, blodiga ben i en stor hög. Överallt var det blod. Jag fick en mindre chock, satte mig på knä och andades häftigt medan jag både skrattade och grät. Tro mig, det var verkligen hemskt. Kalla mig en mes, men sån är jag.

Ja, sådan var den. Köttupplevelsen. USCH!

Kommentarer
Postat av: e

usch och blä. jag lider med dig.

2006-09-30 @ 15:53:58
Postat av: Linda !

USCH

2006-10-01 @ 12:18:25
Postat av: Stefan

Ska ungarna inte ha happy meal men få riktiga köttbullar är en blodig gris den enda vägen att gå.

2011-01-03 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0