Henning, love it or leave it!

(Har en sloganizer-banner som kommer upp under mina inlägg på ett forum. Det blir olika slogans med Henning i, den ändras typ var 5 minut. Nu stod det som rubriken säger. Så himmla fint.)

Igår kom vi hem från Catalonien runt fyra snåret på morgonen. Då var man trött.. om man säger så. Det var något fel på bussen, så det såg först ut som om vi skulle komma hem ännu senare. Så vi slog på Kalle och chokladfarbriken på DVD och väntade. Men så, gick felet plötsligt över och vi körde. Så vi kom hem senare än vi skulle gjort från början men tidigare än vi trodde. :P

Catalonien var varmt. Maten var konstig. På kostiga tider. Det fanns mysiga affärer men ingen tid att shoppa. :P Det är roligt att spela fiol, även om man inte är "lika bra" som Litauerna. Det är roligt att vara utomlands. Vi bodde ju då i Girona, och det var fett mysigt. Min solfjäder var min käraste ägodel! :D

Bilderna: Elin och Emma i Costa Brava. Ett "human castle", Catalonsk tradition på nationaldagen och Emma, Petter och Johan på en bro i Girona sista dagen.

Skönt att vara hemma, iallafall. Snart far vi till Falun. Saknar alla så mycket! Pusselipuss/Elin


Kommentarer
Postat av: ella

aah vad stora bilderna blev! lyx. spanien är lyx. lyxos er.

2006-09-13 @ 18:08:58
URL: http://slyrp
Postat av: linda!

jag måste bara säga - du & din vän emma ser oerhört heta ut på bilden med er på.

ville bara ha det sagt. hett elin! hett!

2006-09-13 @ 19:15:52
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0