Jag flyter på en våg av politiskt engagemang

Idag var vi i "moderaterna" (ehe) nere i Valtältet och frågade ut två moderat-farbröder. Det var roligt. Vi åt nästan allt deras godis.. sen fick man gratis kaffe där också. Fick också ett lipsyl från "Falupartiet- Partiet på allas läppar" (hehhehe) och en vetextrasa från centern ("För att torka det dukade bordet som sossarna dukat upp".) De där politiska människorna är bra roliga.
När vi gick därifrån kände jag mig väldigt politisk engagerad, inte i nått speciellt parti. Bara i allmänhet. Det hörde på nått sätt ihop med den här filosofinojjan som slagit ner i klassen. :) Det var roligt iallafall. Köpte tillochmed nyttig meny på McD! :D (usch usch för donken, om man ska vara politisktkorrekt). Köpte ChiliMcChicken junior, minimorötter och vatten. Hehehhe..
På tåget hem fick Moa bli föremål för mitt engagemang. Jag var så att säga "på gång". Om allt.. och allting. :) Roligt. (Kanske inte för henne. Men för mig.)

Jamen vi hörs. tänkte först ha en lång utläggning om en annan sak men låter nog bli. orka liksom. SKA ÅKA TILL SPANIEN PÅ TISDAG! Hejdå/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0