Livet är en fest, men ibland gillar man inte musiken som spelas.

Den lilla liknelsen hittade jag på idag :) Tycker den stämmer in bra på hur livet känns ibland. Har precis struntat i min regel "högst 15 minuter åt gången" när jag är uppkopplad på modemet. Har läst alla bloggar jag missat, because I'm worth it! :) Har ju inte kopplat upp mig på modemet på flera dagar, dessutom, så jag har många 15 minutrar till godo.

Idag slutade jag skolan sissådär vid sju, ja.. estet livet är hårt, då åkte jag och Emma och "storshoppade". Det var bra. Nu har vi mat, tillskillnad från innan. Kvällen spenderades sedan med en ost-tomat-paprika omelett, indiskt te och House på TV. Jag gillar House, nog för att även det är lite "all american feel-good" och doktorn själv är lite orealistisk så är det roligt med en sarkastisk doktor som kallar barn för parasiter. :P

Imorn har vi sovmorgon till 11, det är najs skulle jag vilja påstå. :) Så, sov gott. Nu ska jag läsa "Spelkortsmysteriet" av Jostein Gaarder, bra författare!!! //Henning

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det blev inget chai sist.

:(

2006-09-28 @ 11:17:24
URL: http://hannnah.blogg.se
Postat av: Anonym

I like liknelsen.

2006-09-28 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0