Yoga och dagens outfit.

I måndags var jag, Hannah och Emma på yoga på friskis! :D Det var naaajs. De hade släckt salen och tänt ljus. Sen så skulle man böja och bända på alla möjliga vis.. "och andas....". Det var verkligen skönt. Man blev helt avslappnad och man blev typ helt lost. Man fattar varför alla kändisar gör det. Go yoga go!

Dagens outfit är faktiskt genomtänkt. Vi ska ha vår moderatredovisning idag och därför har jag klätt mig lite "moderatigt". :) Ljusblåjeans från JC, mörkblått ribblinne från Holland, kofta med pärlknappar från Cubus och mitt diadem med strasstenar! Ja, nu vet ni det. :P


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har fina kläder idag.

2006-09-20 @ 10:31:26
URL: http://hannnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0