Detta är det som kallas Lördag. Hej hej!

Har inte bloggat på läääänge. Har inte haft tid riktigt, eller lust. Det är en nedåtgående spriral, eller en uppåtgående. Det är svårt att säga. En dag, när jag har en bättre dator ska min blogg bli bäst i världen. Ja! Men just nu finns det inte så mycket att säga.

Igår var vi hos Agnes och såg på film efter att ha betraktat ryska dansare i "snygga" scenkläder (!?). Vi spelade först Nintendo Wii så jag har fet träningsvärk i typ.. ryggen.. efter att ha spelat boxningsspelet. Det var en mysig grej, hur som helst. Vi såg Edward Scissorhands också, bra men något överskattat film.

Idag har vi varit uppe på det nya eminenta el- och värmeverket och spelat med Gränslöst. Anders "Känsliga bitar" Lundin var där och vi pratade med honom och han var fett trevlich! Spelningen gick väldigt bra och JAG fick presentera, det var roligt. Presenterade en gång med heliumröst... (det var kul.. just då. haha). Är  nu hemma hos Hakan (Hannah-Karolina) och Ella ska komma hit och vi ska se på "Säg att du älskar mig" och äta choklad= En mysig kväll helt enkelt!).

image163

image164

Två foton på mig som Hannah tagit den här veckan. :) Första bilden är från igår, outfit: svarta ballongklänningen (la redoute), vit linne under, kofta med pärlknappar och puffärm (cubus), röd liten väska (wedins), röda läppar och en flätadfrisyr med en knut på sned. ;)
Den andra är från någon annan dag och jag tror jag hade min svarta klänning med stjärnor från H&M divided. Anyway kan man ju se min favisfrisyr KNUT! :D Nu kom Ella så! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, Elin jag har också så himla ont i ryggen, fortfarande! Men det var oväntat trevligt igår på spelningen, måste jag säga.
By the way, du är en väldigt eminent (Tove har lärt sig ett nytt ord=) presentatör. Jag lär dig tyska tills Ungern, det fixar vi ;)

2007-04-22 @ 15:18:25
URL: http://tovelindborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0