Hej gräs!

Varmt idag, ja! Och nu har det fina gröna gräset stuckit upp huvudet genom jordskorpan. Fint! Jag gick barfota idag och mina fötter var inte riktigt vana. Vinterovana. Tänk hur vana ens fötter är vid skor....

Lugn och skön ska våren vara. Men dock borde man anstränga sig ett ögonblink och göra något man borde. Men det vill man helst inte. För man måste leva lite också... "mental hygien"... men kanske är man bara lat och oengagerad? Kanske är det bara en själv det är fel på. Kanske klagar man bara för att man inte gör det man ska? Kanske muskot muskot muskot.

Igår shoppade jag: en vit t-shirt och grå tights på H&M. Två vita ribbade linnen på Indiska (som inte blivit fladdriga under dagen, great! ;P). Läppglans (Maybeline) och Ocean Mist spray (Proffs) på Åhlens. Så jag känner mig konsumerande och glad. Typ...

Mest av allt borde man ändå ha en ko som man kan klappa och ett eget land där man kan odla potatis, morötter och sallad. Hummashclahumalallalalallalal. Melon och avokado (kass från Hass, månde det ligga i Israel?) och Joni Mitchell.. och.. //Elin

Kommentarer
Postat av: Tove

Ska vi flytta till en fäbovall och isolera oss från kommersen?

2007-04-24 @ 20:52:54
URL: http://tovelindborg.blogg.se
Postat av: Mia

Oh, jag skulle döda för ribbade linnen som låter bli att fladdra!

2007-04-28 @ 13:29:06
URL: http://miaskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0