Lista: Kläder jag vill i ha till våren/sommaren

  • T-shirtklänningar i alla former och gärna med snygga mönster. Tänkt: rock-hippie-chick! :P
  • Snygga legginsar i olika färger att ha till t-shirtklänningarna
  • Ett par jeansshorts som man kan ha jämt när man INTE har t-shirtklänning
  • En snygg hatt, kanske en halmhatt, att ha på jobbet (om jag får jobb) och annars bara som solskydd
  • Fina, vita, ribbade linnen
  • En oversize skjorta, vit
  • De perfekta jeansen, I need them!
  • En kortärmad jacka
  • Tre nya väskor (eeh): En "varje dag väska" (min älskade skinnväska är tyvärr snart paj!) En skolväska som det får plats lite mer i, typ axelremsväska och tillsist en stor snygg weekend-bag. Tänker sno mammas inom kort. (Mommie, watch out!)
  • En ny bikini som man kan glassa i på bryggan i sommarstugan!
  • Vagabond-ballerinorna!! och kanske ett par secondhand-slitna seglarskor!
  • En massa mer som jag inte kommer på just nu men säkerligen behöver sooo baaad. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Wanna get happier? Lets go shopping!

Haha... Låt oss kolla iallafall?

Date? Nästa vecka?
FINEMANG!

2007-04-12 @ 19:58:41
URL: http://hannnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0