Lista: Söndag. Dagens....

  • Dagens frukost: två lingongrova med ost och gurka.
  • Dagens outfit: svarta jeans, mussepiggtröja och brun hood.
  • Dagens frisyr: knut, såklart. Söndags slavrig som sig bör!
  • Dagens läxor: lite Kuhi och lite idrott. Vart är mitt samhällshäfte? Jag gissar på i skåpet. Bajs!
  • Dagens pyssel: har gjort massa sidor i min "inspirationsscrap".
  • Dagens inköp på min favoritsöndagsshoppningsaffär Ö&B: riesens, Gevalia cappuccino med mörkchoklad, Dove lotion, Dove duschkräm "Night Bath", Plopp, KRAV-marinad (grekisk med vitlök och soltorkade tomater), Mr Muscle All-rengörings medel, Uncel Bens Sweet and Sour sås, Dolmio sås och ett litet sy-set med nålar och tråd och sånt.
  • Dagens middag: Marinerad kycklingfilé med spaghetti och egengjord "dressing" med vitlök och kryddor. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0