Regnet faller över oss, som stjärnornas gråt (tankepaus)

Ja, inte världens trevligaste väder idag direkt. Men sovmorgon är fett najs. Måste så smått bege mig ut till cykeln nu för lektionen börjar om 19 minuter eller nått. Men men.. regn.. usch.
Igår var jag i skolan fruktansvärt länge och höll så smått på att dö av hunger. Tur att Thea bröt brödet, tänk vilken vän man kan ha. Dessutom åt vi avsevärda mängder med prinsesstårta, yummie, men AJ i magen.

Det är Cher på radio och det kan man ju inte må annat än illa över. Hmm.. Om det inte varit för Gränsis-konserten på Lördag så skulle jag åkt till Uppsala och kollat på Mirres musikal (hon spelar visst prosituerad och nazist) hade varit intressant att sett! Dessutom skulle jag ju få träffat Linda och Jonas och DET hade inte heller varit helt fel. Men till allas vår besvikelse så blidde det inte så.

Eufori mina vänner, snart är vi där. Det är en uppåtgående sprial. Men man kan ringa på natten och man kan kramas på dagen. Man kan cykla i regnet och tänka på meningen med livet. Hej skola, hej stress, hej ångest! Hej då! //E

Kommentarer
Postat av: linda

jagsaknadedig åh vad jag saknade dig., och det gjorde vår nazist till vän med och jonas med. tror jag- ja !!

vi får höras. ringas. jag saknar dig och.. allt är lite konstigt igen. PUSS

2007-04-21 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0