Upptaterad igen!

Ja, efter typ en veckas internet/blogg torka är jag återigen uppdaterad efter en timmes ihärdigt community/mail kollande och bloggläsande. :) Försökte hitta en bild på min nya t-shirt men lyckades ej.
Igår fick jag reda på att mamma och pappa läst min blogg, haha! Dessutom fick jag reda på att jag ska vara i Linköping halva lovet.. kanske man hinner med lite shopping? Vill ha en oversize a-linje t-shirt... hittade ingen på kuppan. Vill också ha vagabondballerinorna, din sko-platåerna och ett par grå indiskatights, lika som mina svarta. Hmm.. synd att jag är pank.

Fiollektion om 10 minuter. Har en femma och funderar på att invistera i en chokladboll.. eller kanske inte. Åt nyss en ladysucker (dammsugare). Är liksom sötsugen.... boooorde motså frestelsen. En dammsugare är ju redan en synd i sig, egentligen. Men. kanske. Goooott! Jajaj, det är ju snart påsk. Har bestämt att hela påsklovet är ett undantag från mitt godisförbud.. ! :D Imorn är det estetkonsert! Ha det bra! //E

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. jag vet allt om hur det är med föräldrar läser bloggen. "men,det finns ju på internet, öppet för alla att läsa. och då kan väl vi också få läsa"

eller inte. jag saknar dig elin. ruggigt mycket. det känns bara som om, jag just nu skulle behöva dig här hos mig. ett tag bara, för te och prat.

2007-04-05 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0