2 dagars resa! :)

Japp, Onsdag morgon satte sig jag och Emma på tågbussen (arrrghh) påväg till borlänge. Där gick vi raka spåret till kuppan och sprang upp och ner några gånger innan vi började med shoppingen. Shoppade bl a en klänning och ett linne på REA på indiska, en skjortklänning på Åhlens och plast-popcorn kartongen som jag velat ha länge på Lagerhause. Det var en trevlans dag indeed. För att återfå krafterna efter lite shoppande drack vi varsin Ice Coffe Caramel eller nått sånt, på Waynes. GOTT!

Vi sov hos min farfar, fast han var inte inte där, och på Torsdagen spurtade vi runt i alla matbutiker där jag glad i hågen frågad: "Hej, jag letar efter ett extra jobb". Jag kan ju inte säga att det gick jättebra direkt. Men det är en början. Kanske går det vägen. Jag ska inte ge upp. JAG SKA JOBBA! :D

Idag har jag haft riktig körlektion. Det gick bra. Goodiebyei//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobba jobba jobba !
lätt. jag ska med försöka ordna ett jobb. ska ordna det efter frizon. har jag bestämt.
längtar efter dig. vi måste ringas och planera livet. (frizon)

2007-08-03 @ 14:04:34
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0