Ännu en skön söndag förbi!

Japp, sitter här framför Beck-filmen (som jag redan sett x-antal gånger) och kollar lite halft. Detta har varit en väldigt härlig, trevlig, lugn söndag. Precis vad man behöver efter en "ansträngande" vecka i skolan. :D
Började dagen med havregrynsgröt, håller på att vänja mig. Det funkar bra. Sen åkte jag och Emma på storshopping på Ö&B (min favorit söndagssyssla). Jag handlade galjar och massa duschgrejer och glass. :) Sen åkte vi hem och jag gjorde klart det sista i mitt rum (packade undan några saker och packade upp mitt piano). Vi fikade på punchrullar och aftereight-latte (min specialitet). Har också hejat på Carolina Klüft (i reprisen) och sprungigt en runda. Bästa pepp-musiken i iPoden: Flyleaf, The Ark och Blindside. Låttips nr 1 : Cassie - Flyleaf

Har sedan också ätit wok med cous-cous och extra broccoli och så förlorat ännu en match i betapet. Jag måste sluta spela mot alla som är mycket bättre än mig! Jag måste spela mot någon som är sämre än mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0