Första skoldagen!

Japp, idag samlades vi då igen i vår kära gamla skola. Det var trevlans värre att träffa alla. Nu är vi då alltså äldst på skolan. Dom som rular, helt enkelt. Ehh.. :) Det är lite ovant att inte kalla tvåorna för "ettorna" och att inte leta info om sin egen klass under tvåornas namn. Men så är det ju alltid.

Det var väääldigt varmt idag så jag, Emma, Carl, Liz och Agneshka badade vid vår brygga. Det var 18 grader i vattnet, hyfsat kallt men helt okej. Det var varmt i solen liksom. Jag sportade 80-tals looken fullt ut med baddräkt med 80taligt neonmönster, hög knut och jeansshorts. Efter sol och bad trampade vi till Ö&B och köpte dammsugare (punchrullar) för hela slanten och fikade med hemgjord svartvinbärssaft. Niiice! :)

Snart är det dags att fixa matis. Det lutar mot sojakorv och bröd. Det är gott. Sen ska jag kolla på Simpsons och äta mer punchrullar. Jag och Emma ska separera ikväll, gå skilda vägar. Jag är ledsen, men jag VÄGRAR att titta på Poirot! ;) //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0