Hemma kväll!

Sitter ensam i lägenheten och kollar återigen på Vm i friidrott. Det är damernas spjut, jag är måttligt intresserad, därav datorn i knät! Har somsagt varit på stan idag, har köpt en bluetooth-usb till datorn så jag kan lägga över alla mina bilder från mobilen. :) Vi får se hur det går. Kanske publicerar några guldkorn här, senare. Planerna för kvällen är som följer:
1. Laga mat, det blir samma som igår hos Ella (så gott, enkelt och nyttigt): majskolvar och avokadomackor. Yum!
2. Se på lilla melodifestivalen en stund och sen kanske filmen wonder boys. Äta vaniljmunk! :D
3. Bädda ner mig i sängen och kolla på någon DVD, kanske Kingdom of Heaven och kanske käka lite poppisar.

Vi hörs igen//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0