Nytt läsår=ny kalender

image224
Kalender från Ordning och Reda

Jag ska precis åka iväg och välja ut en ny kalender. Det är bra att börja året med full koll. Även om man alltid skriver upp lite onödigt mycket i början och sådär. Men eftersom jag har en tendens att dubbelboka mig (eller rättare sagt alla saker inträffar alltid exakt samtidigt. ehh) så är det bra med lite koll för att slippa missförstånd. Om jag hittar den så ska jag köpa en kalender där man får designa omslaget själv. Då ska jag scrappa ett omslag. Det blir finemangmang. Jag ska visa resultaten sen. So long//E

Ps! Är snart klar med min filinsamling. Sen ska det organiseras och sortersas. Tänk er mer än 5 år av filer. Det blir en del. Ds!


Kommentarer
Postat av: e

halååå jag har köpt en kalender med egendesignomslag! på åhlens! du har säkert redan åkt iväg men där finns den iallafall:)

2007-08-16 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0