Raspberrypie, why oh why?

Prettotitel. You bet! Har inhandlat kalendern jag ville ha, eller rättaresagt mamma. Blev också överlycklig när jag ÄNTLIGEN hittade en enkel stämpel av en stjärna. Dessutom kostade den bara tio spänn. Köpte en fjäril på panduro och den kostade typ..60 eller nått. Rena rånet. En lyckad tur, helt klart. Pappas jobbkompisar har varit här på fika, en hade med sig underbar hallonpaj. Yum! Har den närmsta halvtimmen skrivit ner (en censurerad version) av min och Theas dagbok från Ungern. Många trevliga minnen poppade upp i mitt sinne. Ungern <3

Tydligen måste vi till IKEA igen, några nedrans soptunnsgrejor som aldrig kommer fast dom ska. Vi har kollat flera gånge. Hoppas dom finns nu. Åker imorn, har inte packat det minsta. Men livet har ingen brådska, som man (inte) brukar säga. Ingvar Kamprad, here I come!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0