Söndag, den bästvärsta dagen!

Söndagar är ju som känt den dagen som är tråkigast, minst actionfylldas men ändå lugnast och skönast på hela veckan. Allt är liksom kravlöst på en söndag. Internet är tyst, affärerna stängda, familjerna hemma och livet är lite lugnare än vanligtvis. Sitter här i min älskade säng, i den otroligt fashionabla kombinationen av en lila batik t-shirt och grå tights. Datorn i knät och tangenterna smattrandes under det avskavda blå nagellacket. Huset är alldeles tyst. Lägenheten tom. Vädret är lagom söndagsaktigt. Minnen från gårdagen gör mig varm i magen. :) Vänner, sojakorv, fiol, Slipknot, vattenpipa, ljusslinga, längsta mannen på jorden och små luddiga djur. Underbart! :)

Sitter och funderar så smått på vad jag ska hitta på idag. Tänkte först och främst ta en liten runda runt området med springskorna på. Måste väl fortsätta packa upp och sådär. Laga mat måste man ju förstås. Hm. Ja, vi ses/E

Kommentarer
Postat av: H

Söndag - En perfekt dag för sportfiske.
...brukar jag säga.

2007-08-19 @ 22:09:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0